Tornem a la muntanya i tornem a orientar-nos.. o no! Ara anirem de font en font a veure com raja després de tanta pluja, fent el CAMÍ DE LES TRES FONTS
NOTA: S'ha substituït la font d'en Mora per la font de la urbanització de Can Vilaró.
Prova oberta a tot el públic, per descomptat que segueix sent gratuïta!
NORMATIVA PER A AQUESTA CURSA D’ORIENTACIÓ
RECORREGUT:
Cursa d’orientació amb sortida i arribada pont de la B-20 (Montigalà-Badalona), prenent com a punt de sortida la cadena, i passant obligatòriament per 4 indrets de la Serralada Marina en l’ordre que vulgueu: Font del Goig, Font de la Urbanització de Can Vilaró, Font de l’Amigó i Aqüeducte de Ca n’Alemany.
IMPORTANT:
En aquesta prova SÍ està permès anar per asfalt.
NO està permès passar per nucli urbà, i NO està permès passar per finques privades.
Aqüeducte de Ca n’Alemany NO val passar pel costat per la pista, haureu de travessar el corriol corresponent, què us pensàveu!
Abans de començar l’activitat, verifiqueu que teniu bateria suficient i bona connexió GPS en el vostre dispositiu!! Ara sí, comencem!
SORTIDA I ARRIBADA:
PONT B-20 (MONTIGALÀ-BADALONA)

https://maps.app.goo.gl/Y3p7g9KptGMPmzq57
FONT DEL GOIG

https://maps.app.goo.gl/TbWjMoDJJJGSkUjn8
FONT DE L’AMIGÓ

https://maps.app.goo.gl/XLJiaXhT6NZJc7RG9
FONT DE LA URBANITZACIÓ DE CAN VILARÓ

https://maps.app.goo.gl/qVKLJcV1Ljv9RThp9
AQÜEDUCTE DE CA N’ALEMANY
https://maps.app.goo.gl/dgzfLD2NCavMZAyQ9